بالابر پله رو مدل ویلچربر

200.000.000 الی 290.000.000 تومان
HMK-SLWD

بالابر پله رو مدل ویلچربر

قیمت و خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر | جهت مشاهده قیمت، مشخصات، کاربرد و مزایا بالابر پله رو مدل ویلچر بر وارد سایت شوید.

200.000.000 الی 290.000.000 تومان

  • ساخته شده از آلیاژهای بسیار مستحکم فولادی
  • فضای اشغالی 30 سانتیمتر در حالت بسته و 110 سانتی متر در حالت آماده باش
  • قابل نصب روی انواع پله، دیوار و نرده بدون نیاز به تخریب یا اخذ مجوز از شهرداری
  • قابلیت تحمل وزن 150 کیلوگرم در نمونه های معمولی
  • قابلیت تحمل وزن 200 کیلوگرم در نمونه های سفارشی
  • امکان نصب صفحه با قابلیت گردش 360 درجه
  • قابلیت جمع شدن به صورت خودکار
  • دارای حفاظ فولادی خودکار
  • دارای استپ اضطراری و چراغ هشدار
  • دارای کنترل از راه دور
  • امکان تکثیر ریموت کنترل به تعداد دلخواه
  • بیمه نامه مسئولیت

بالابر پله
بالابر ویلچر
جک معلول
ویلچر بر پله

ارسال رایگان به سراسر ایران

پشتیبانی تلفنی 24 ساعته

هفت روز تضمین بازگشت کالا

پنج سال خدمات پس از فروش

بالابر پله رو مدل ویلچربر؛ مناسب برای جابه‌جایی آسان افراد ناتوان از طریق پله

یکی از بزرگ‌ترین مشکلات سالمندان و بیماران ناتوان و کم‌توان، استفاده از پله برای جابه‌جایی در ساختمان‌ها است. بالابر پله رو مدل ویلچربر محصولی می‌باشد که این دسته از افراد می‌توانند با استفاده از آن بدون فشار و در ایمن‌ترین شرایط، با استفاده از ویلچر خود از پله‌ها بالا یا پایین بروند. این محصول نیروی مورد نیاز خود را از برق شهری تامین می‌کند و کارایی بسیار مناسبی دارد. برای آشنایی با این مدل بالابر و خرید آن از همیار مکانیک کوشا همراه ما باشید.

آشنایی با بالابر پله رو مدل ویلچربر

افراد سالمند و بیمار که از ویلچر استفاده می‌کنند برای استفاده از پله دچار مشکلات زیادی می‌شوند. برای مثال این دسته از افراد به چندین همراه برای بالا یا پایین رفتن از پله‌ها نیاز دارند. درصورتی‌که در بسیاری از موارد این شرایط وجود ندارد. از طرف دیگر بسیاری از خانه‌های قدیمی آسانسور ندارد و افراد سالمند یا بیمار برای تردد در خانه خود نیز باید از پله استفاده کنند. به همین خاطر این دسته از افراد به محصولی نیاز دارند که استفاده از پله را برای آن‌ها آسان کند.

بالابر پله رو مدل ویلچربر محصولی است که افراد بیمار یا سالمند دارای ویلچر می‌توانند با استفاده از آن به‌راحتی از پله‌ها بالا یا پایین بروند. در این محصول صفحه‌ای بسیار بزرگ تعبیه شده است که افراد می‌توانند با ویلچر به روی آن بروند و سپس با استفاده از کلیدهای تعبیه شده روی پنل بالابر، از پله‌های ساختمان بالا یا پایین بروند.

مزایای خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر چیست؟

خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر مزایای بسیاری دارد که از جمله آن‌ها می‌توان به جابه‌جایی آسان و امن سالمندان و افراد بیمار، قابلیت نصب در انواع راه‌پله‌ها و عدم نیاز به پیاده شدن از ویلچر برای استفاده از پله اشاره کرد. شما با خرید این محصول می‌توانید رفاه زندگی سالمند یا بیمار خود را تضمین کنید. چرا که برای افرادی که روی ویلچر می‌نشینند استفاده از پله‌ها تقریبا غیرممکن است و در بسیاری از موارد این دسته از افراد نمی‌توانند برای مدتی طولانی از خانه بیرون بروند. در ادامه با مزایای خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر آشنا می‌شویم.

جابه‌جایی آسان و امن سالمندان و افراد بیمار

می‌توان گفت که مهم‌ترین مزیت خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر، امکان جابه‌جایی آسان سالمندان و بیماران دارای ویلچر است. شما می‌توانید با این محصول به‌راحتی بیماران یا سالمندان خود را روی صفحه تعبیه شده قرار دهید و آن‌ها را با ویلچر از پله‌ها بالا یا پایین ببرید. باید اشاره کرد که این محصول دارای یک میله‌ای محافظ برای مراقبت از بیمار در هنگام جابه‌جایی است. همچنین شما می‌توانید از راه دور نیز بالا یا پایین رفتن بالابر را کنترل کنید.

قابلیت نصب در بسیاری از راه‌پله‌ها و ساختمان‌ها

همان‌طور که می‌دانید راه‌پله‌ها انواع مختلفی مانند چوبی، شیشه‌ای و سنگی دارند. خبر خوب این است که بالابر پله رو مدل ویلچربر را می‌توان روی تمام انواع راه‌پله‌ها به‌آسانی نصب کرد تا افراد بیمار یا سالمندان بتوانند به‌آسانی از این محصول برای بالا یا پایین رفتن از پله‌ها استفاده کنند. شایان‌ذکر است که بالابر ویلچربر را می‌توان روی پله‌هایی با طول زیاد یا کم نیز نصب کرد و این محصول از این نظر محدودیتی ندارد.

امکان جابه‌جایی بالابر در صورت تغییر مکان

بسیاری از سالمندان و بیماران در خانه‌های اجاره‌ای زندگی می‌کنند و به همین خاطر از نصب بالابر در راه‌پله خود منصرف می‌شوند. درصورتی‌که بالابر پله ویلچربر همیار مکانیک کوشا این امکان را به کاربران می‌دهد که به‌راحتی آن را از راه‌پله جدا کرده و سپس در ساختمان جدید دیگری نصب کند. به همین خاطر می‌توان گفت یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید بالابر ویلچربر، امکان جابه‌جایی آن بعد از نصب است.

عدم نیاز به پیاده شدن بیمار از ویلچر برای استفاده از پله

همان‌طور که از نام این محصول مشخص است، افراد برای استفاده از بالابر ویلچربر به پیاده شدن از ویلچر خود نیازی ندارند. صفحه تعبیه شده روی این دستگاه ابعاد بسیار بزرگی دارد و می‌توان انواع ویلچرهای برقی یا دستی را روی آن قرار داد. همچنین همراهان افراد ناتوان یا دارای معلولیت نیز می‌توانند با استفاده از ریموت کنترل، این محصول را از راه دور حرکت دهند.

مشخصات و ویژگی‌های فنی بالابر پله رو ویلچربر

یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های بالابر پله رو مدل ویلچربر، استفاده از آلیاژهای بسیار محکم فولادی در ساخت این محصول است. این محصول می‌تواند در نمونه‌های معمولی تا 150 کیلوگرم و در نمونه‌های سفارش تا 200 کیلوگرم وزن را تحمل کند. صفحه این بالابر قابلیت چرخش 360 درجه دارد و افراد می‌توانند به‌راحتی از آن پیاده شوند. از جمله دیگر ویژگی‌های فنی و مشخصات این محصول می‌توان به قابلیت جمع‌شوندگی خودکار، برخورداری از چراغ هشدار، امکان نصب بدون تخریب، حفاظ فولادی خودکار اشاره کرد. شایان‌ذکر است که این محصول در حالت بسته 30 سانتی‌متر و در حالت باز 110 سانتی‌متر از راه‌پله را اشغال می‌کند.

کاربرد بالابر‌های پله رو ویلچر‌بر را بشناسید

بالابرهای پله رو ویلچربر در بسیاری از ساختمان‌ها کاربرد دارند. شما می‌توانید این محصول را برای بهبود رفاه و آسایش سالمندان یا بیماران کم‌توان خود خریداری کنید. همچنین ادارات و سازمان‌ها نیز می‌توانند برای افزایش رضایت مشتریان خود این مدل بالابر را روی راه‌پله‌های خود نصب کنند. باید اشاره کرد که اگر می‌خواهید از این محصول در راه‌پله‌های عمومی استفاده کنید، بالابر پله مدل ویلچربر با سیستم کنترلی با اثر انگشت یا رمز چهار رقمی نیز عرضه می‌شود تا دسترسی افراد به آن محدود باشد. از جمله کاربردهای بالابر پله رو ویلچربر در محیط‌های مختلف می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • اداره‌های دولتی مانند بانک‌ها و سازمان‌ها

  • ساختمان‌های تجاری مانند پاساژها و مال‌ها

  • دانشگاه‌ها و محیط‌های آموزشی عمومی و خصوصی

خرید بالابر پله رو مدل ویلچربر از همیار مکانیک کوشا

بالابر پله رو مدل ویلچربر یکی از پرفروش‌ترین محصولات شرکت همیار مکانیک کوشا است. مجموعه ما فعالیت خود را از سال 1395 در زمینه تولید محصولات توانبخشی و تجهیزات مورد نیاز سالمندان از جمله بالابر پله، هوم لیفت آغاز کرده است. شما با خرید این محصول می‌توانید آسایش را به سالمندان و بیماران دارای ویلچر هدیه کنید. نصب این محصول به تخریب راه‌پله نیازی ندارد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن نصب می‌شود. ایمنی بالابر پله رو ویلچربر همیار مکانیک کوشا بسیار بالا است و شما می‌توانید با خیالی راحت از آن برای جابه‌جایی بیماران و سالمندان خود استفاده کنید. برای خرید این محصول کافی است با کارشناسان فروش ما تماس برقرار کنید یا آن را از سایت ما خریداری نمایید.

کاتالوگ بالابر پله رو مدل ویلچربر

فیلم‌های بالابر پله رو مدل ویلچربر

سوالات متداول

از این مدل بالابر میتوان به جهت انتقال آسان افراد ویلچر سوار، مادران به همراه کالاسکه و به صورت کلی انتقال و جا به جایی بر روی پله ها در مکان هایی که مناسب سازی نشده اند استفاده نمود.

ویلچر بر همیار در حالت بسته 30 سانتی متر و در حالت آماده باش 110 سانتی متر فضای پله را اشغال میکند.

شرکت همیار مکانیک کوشا دارای گواهی استاندارد ISO13485 همچنین گواهینامه آزمون بالابرهای پله رو بر مبنای استاندارد INSO22391-2 میباشد. تمامی محصولات این مجموعه دارای ضمانت نامه و گارانتی بی قید و شرط یک ساله و خدمات پس از فروش 10 ساله میباشد.

در صفحه هر محصول کاتالوگ معرفی و جزییات محصول موجود است.
Comment author
امیرعباس18 دی 1401, 15:14

ویلچربرتون تا چند کیلو وزن و تحمل میکنه؟

همیار مکانیک کوشا
همیار مکانیک کوشا14 بهمن 1402, 14:44

سلام وقت شما بخیر تحمل وزن بالابر پله رو مدل ویلپربر برای نمونه های معمولی 150 کیلوگرم و نمونه های سفارشی 200 کیلوگرم می باشد.

مشاوره رایگان

برای دریافت مشاوره رایگان درخصوص هر کدام از محصولات، همین حالا با کارشناسان همیار مکانیک کوشا تماس بگیرید.

021 9100 3555 021 4689 1489

محصولات مشابه

بالابر پله | قیمت و خرید بالا بر پله رو مستقیم و چرخشی

بالابر پله

خرید انواع بالابر پله گردشی و مستقیم به همراه هفت روز ضمانت بازگشت کالا، خدمات پس از فروش و ارسال رایگان به سراسر کشور

قیمت و خرید رمپ جمع شونده | انتقال آسان افراد کم‌توان

رمپ جمع شونده

از رمپ جمع شونده میتوان برای سهولت استفاده از ویلچر در محیطهای مختلف استفاده کرد برای آشنایی با رمپ جمع شونده و خرید آن کلیک کنید.

قیمت و خرید عمود بالابر | جک معلول + ویژگی‌ها و مشخصات

عمود بالابر

دستگاه عمود بالابر بهترین گزینه برای جابه جایی افراد دارای ویلچر است برای آشنایی با قیمت، ویژگی ها و مشخصات عمود بالابر و خرید آن کلیک کنید.